/ Vietnam /

Familjemoped


Fyra personer på en moppe. Spana in hur ungen sitter på en bambupall fastspänd runt mamman.
Barnstol a la Vietnam?

Jag har haft den kortaste dagen på länge. Tjoff sa det så var arbetsdagen över. Förutom när jag och Louise gick en trappa ner till bageriet bredvid jobbet och skulle dricka en kaffekopp efter lunchen förut. Lite snabbt var tanken. Det gick allt annat än snabbt. Synd att jag inte fotade för då hade ni förstått min frustration. Hur sjutton tänker man när man ställer fram en kopp med ett filter över som det droppar en kaffedroppe från var tredje sekund. Seegt.
Imorgon fyller Louise år så hon har beställt en tårta som vi ska hämta på förmiddagen och bjuda UMA-personalen på. I övrigt ska vi jobba hemifrån med diverse skoluppgifter under dagen. Det betyder att jag får sovmorgon till klockan 8 imorgon. Heaven!