/ Sofia tipsar /

Volumöst


Äntligen kan jag tvätta håret och inte se ut som ett skatbo i frillan mer! Fick just ett paket med dessa godingar på posten. Jag älskar dom här produkterna från Joico. Senast köpte jag ett annat schampo för att jag inte hade tid att beställa mitt vanliga efter att jag kom hem från Vietnam i vintras. Alla produkterna i badrumshyllan var helt slut när jag kom hem till Sverige igen så det var bara till att snabbt nödlösa med Redkens Body Full, vilket jag tycker är helt ok men missen jag gjorde var att använda Tigi Catwalk Sleek Mystique balsam (som jag vann i en tävling i november) för mitt hår slickade sig som en blöt katt runt huvudet. Inget för mig alltså. Jag vill ha volyyym och inget friss. Summa summarum är att jag aldrig ska sluta med mitt älskade Joico. Dagens statement.

Om du behöver nya produkter till håret och fransarna så kan du bland annat köpa det hos Baressoshop. Det är därifrån jag köper mina hårvårdsprodukter. De har kanonsnabb leverans och bra service. Gillas skarpt. Man får även fri frakt under hela mars.
#1 / / Ida B:

är det bra till färgat hår? :)

#2 / / Sofia K:

Jag tycker att det fungerar bra på mitt hår som är färgat. Joico har även en serie med shampo och balsam speciellt för färgat hår :)

#3 / / CJ:

Åh men tack, vad glad jag blir. :) Kram och trevlig helg!