/ The Kalliga Style /

Dagens

Söndagens outfit består av svarta skinnbyxor, jeansskjorta och ett skärp med vita pärlor. En stor dunjacka på detta så är jag redo att gå ut i kylan sen. Uppsala bjuder på 1 plusgrad idag. Burr!
dagens
#1 / / Ida B:

Vill ju även se kläderna på. :)

Svar: Jaså du ;) Jag är inte helt bekväm med att posa dagens outfit.. Skulle behöva någon som fotade åt mig isf :)
Sofia

#2 / / Johanna-modemamma:

Men så snyggt!
Nu påminde du mig om min bortglömda jeansskjorta.
Det är ju skit snyggt. :)
Ha en fin kväll!
Kram!

Svar: Tack! Jeansskjortan måste nog vara det bästa basplagget i garderoben ;) Typ. Kram!
Sofia

#3 / / Fatima:

Supersnyggt!!
Jeans skjorta o skinnbrallor är 10 poäng!
Kram

Svar: Tack så mycket! Jag har många olika stilar men det här finns alltid i garderoben. Kram!
Sofia