/ The Kalliga Style /

Ny design!

 
Nu får det räcka med blogg-pillande för idag. Vad tycker ni om min nya bloggdesign? Jag kan ta all slags kritik, så - hit me! Jag låter headern vara så här tills jag kommer på något bättre. Skulle helst vilja bli fotad av en fotograf igen. Fast det är lika kul att designa något i InDesign, så det kan hända att jag slänger ihop något där när jag får tillfälle. Hoppas ni har haft en fin torsdag!
 
#1 / / Annika Soulcityguide:

Hej, har ju inte sett din gamla bloggdesign men denna är ju grym!
Ang. B-U-S:en från KICKS så skulle jag nog säga att den går mer mot orange än mot gult, men det är nog väldigt individuellt beroende på vilken hudfärg man har, jag är väldigt ljus och lite rödrosig om kinderna hihi...
Kram på dig!

Svar: Tack så mycket! :)Ok, jag går åt den gula hudtonen från början så då blir jag kanske orange av den bus-lotion. Fast till det priset kan det ju vara värt att prova iaf ;)
Ha en fin dag! Kram
Sofia