/ Träning / Vardagsliv /

Mot en ny vecka

God kväll! Eller godnatt snarare. Jag har haft en skön och för en gångs skull lugn helg med besök från Samuels syster och hennes italienska pojkvän i fredags till idag. Vi har mest bara tagit det lugnt, förutom igår när vi tog en liten tur för att visa dem vår fina utsikt och natur där vi bor. Vi hittade en söt liten inredningsbutik längs vägen, där vi köpte en tavla som vi ska ha i arbetsrummet framöver.
 
När vi flyttade hit var det så mycket som skulle göras och rutiner som var totalt kaos, och det kan verkligen få mig att bli galen. Jag har en förkärlek till att göra listor av olika slag, och när en ny vecka är på ingång så vill jag gärna ha planerat vad som ska hinnas med att göra, men även andra saker som kan vara bra att ha koll på.
Jag tycker att det är motiverande att sätta upp mål för mig själv, och ett av mina mål är att komma igång med träningen igen sedan vi flyttade hit. För någon vecka sedan skaffade jag äntligen träningskort här och för att underlätta min motivation så har jag gjort ett träningsschema. Den här veckan ser ut så här.
Hoppas ni får en kanon start på morgondagen. Jag ser fram emot en ny härlig vecka!