/ Vardagsliv /

@thekalligastyle

 
 
1. Semester i Göteborg med hjärtat i Augusti. 2, 3. Den sista personalfesten med mina härliga kollegor på min förra arbetsplats. Saknar dem massor! 4. Utbildningsdag i Tällberg med nya jobbet. Älska utsikten! 5. Jag och darling tar ett sista bad i lägenheten och firar att vi fått den såld. 6. Jag är en före detta tv-spelsnörd. Vi köpte nya GTA och jag hann spela en gång innan det åkte ner i en flyttkartong. 7. Back in the days. Jag firar lucia som 2-åring. 8. Bästa kollegorna gav mig en avslutningspresent på jobbet <3 9. Min alldeles egna nyckel till mitt och Samuels nyblivna hus! 10, 11. Utsikten från köksfönstret för 2 veckor respektive några dagar sedan. Hösten är här. 12. Kanelbullens Dag firas på nya jobbet. 13. Jag letar inspiration till våra badrum som ska renoveras. Vi ska naturligtvis ha badkar ;) 14. Hos grannen på middag förra helgen. Ljuvlig solnedgång. 15. Jag har svårt för att bestämma vilka tapeter vi ska ha.
instagram