/ Vardagsliv /

Week end

Helgen tog slut och en ny vecka tog start. Herregud vad fort den här helgen gick. Jag hann göra massor men det känns som att jag inte hann någonting. Det blev inget halloween-firande för min och Samuels del. Jag har sett många fina bakverk och otäcka utklädnader, så jag har fått min beskärda del i alla fall. Vi åker bort nästa helg och firar alla helgona-helgen hos min mormor. Det ser jag fram emot, för då ska jag få träffa mina släktingar som jag inte har sett på evigheter.
 
Jag var på massage i eftermiddags och nu är jag som ett litet kolli, så jag ville egentligen bara titta in och säga godnatt innan jag somnar. Jag vill också tipsa er om det här jättegoda alkoholfria äppelvinet som gjorde succé till våra hemgjorda räksmörgåsar i lördags.
 
 
Jag önskar er en fortsatt fin måndagskväll!