/ Vardagsliv /

En dagens får det bli.

Hej på er. Jag river av en lista som jag hittade hos Engla. God morgon!

Humör: Trött som fasen. Gick ju och somnade om när jag kanske borde gått upp istället.
Gjort: Börjat göra frukost och försöker panikpiggna till.
Planer: Att packa klart väskan för att om ett par timmar åka till mamma.
Ser på: Min halvfulla resväska och datorskärmen naturligtvis.
Lyssnar på: Just nu har jag tv'n på i bakgrunden. Jag hatar tystnad när jag är hemma ensam.
Läser: Snart läser jag morgontidningen som damp ner i brevinkastet imorse, nu läser jag sidor på nätet.
Äter: Nu inget, snart frukost/brunch.
Dricker: Ingenting än, men alltid vatten till frukosten.
Bästa: Att jag ska träffa mina släktingar som jag inte sett på evigeheter. Och lilla mamsen då förståss. Minns inte när jag såg henne senast. Alldeles för längesen.
Sämsta: Att jag fortfarande har sommardäck på bilen. Jag ska få hjälp av brorsan att byta däck i eftermiddag när jag kommer till mamma, tack och lov.
Väder: Frost och nollgradigt ute.