/ The Kalliga Style /

Mittwoch.


Måndagens klädval

Hallå!
Äntligen onsdag och bara tre dagar kvar (med idag räknat) tills fredag när jag ska ut och fira tre födelsedagar med ett helt gäng brudar! Självklart ska vi se Sex and the City 2 också. Det är ju lixom hela kvällens höjdpunkt, hehe. Uh vad jag har längat efter den filmen alltså.

Helgen som gått var spännande och jag är supernervös efter att ha gjort en del av en grej som kanske blir av lite senare i år. Jag hoppas det blir av, och då lovar jag att berätta vad det är men än törs jag inte säga något.. Jag körde närmare 90 mil med bilen i helgen kan väl tilläggas, så det känns som att jag har träsmak i röven fortfarande haha.

Nu ska jag klä på mig och dra iväg till jobbet, vi hörs ikväll!

#1 / / EMMA:

Jag var på premiären igår och den var verkligen jätte bra.