/ Vardagsliv /

Bästa helgen

 
Min helg i Leksand: Mjukglass med tuttifrutti-strössel. Vackraste utsikten på Åkerö. Oväntat besök på akutmottagningen i Mora. Firande med baileys hot shot här. Lunch med bästa utsikten här. Fick en fråga jag svarade JA på och skålade i champagne.
 
Det här har varit den sjukaste mest minnesvärda helgen jag har varit med om på länge. Även fast jag missade resningen av midsommarstången i Gropen och fick spendera nästan hela kvällen på akuten med en skadad vän i Mora så är jag lyckligast i världen ändå. Hela helgen har bjudit på lite av allt. Det bästa? Jag är numer FÄSTMÖ. Känn på den!
#1 / / Emmas fina:

Härlig helg! ;D Massor med grattis, till förlovningen!

#2 / / anton:

Grattis igen till förlovningen, och tack för skjutsen till Mora lasarett :) Händelserik helg verkligen..

#3 / / Sofia K:

Emma: Tack så mycket! :) Den har varit minnesvärd!

Anton: Tusen tack! :) Inga problem ;) Jag är glad att du inte bröt benet. Hoppas du mår bättre nu. Sköt om dig och hoppas vi ses snart igen!

#4 / / Ida B:

Grattis Sofia! Härlig känsla. Bröllop inom ett år? Eller följer ni inte dom gamla "reglerna"? :)

Svar: Tack Ida! Jag får ett lyckorus varje gång jag tänker på det. Jag hade det som plan tidigare men vi har satt upp ett lite mer realistiskt datum. Så datum och plats är mer eller mindre klart redan ;)
Sofia