/ Inredning / Shopping /

cookie jar

 
Igår fick dessa två glasburkar från Indiska flytta in hos oss. Jag tänker ha dem i det nya badrummet senare och förvara bomull samt tops i dem. Eller kanske något annat nödvändigt. Om dom inte får agera kakburkar i köket istället.. Jag är nöjd hur som helst.
glasburk / indiska / trisha
#1 / / Fatima:

Vilka fina burkar :)
Såna skulle jag kunna tänka mig !
Gillar din design jättemycket ...
Gillade inte alls glöggen jag heller hihi
Men man lär ju testa;)
Ha en fin kväll Kram!!

Svar: Tack, jag blev förtjust i burkarna direkt jag såg dom :) Tack så mycket! Nä visst var glöggen inge god, haha ;) Klart man måste testa. Annars vet man ju inte ;) Tack detsamma till dig! Kram
Sofia

#2 / / Sofia:

Vilka fina!

Svar: Visst är dom :) Passade perfekt till att ha pepparkakor i ;)
Sofia