/ Vardagsliv /

Santa got sick

Jag har varit borta en stund igen.. Jag och Samuel drog igång projekt göra-iordning-inför-jul här hemma, och eftersom vi renoverar och gör om allt från golv till tak så har vi slitit som djur för att få nedervåningen duglig att vistas på tills vi skulle få gäster till julafton. Det är en hel del som har gått emot oss under vägens gång och med olyckor som krossade fönster, strömavbrott, trasiga dammsugare och en hel del annat kaos så har vi ändå lyckats ganska bra. Vi har gjort allt vi kunnat för att få julstämningen i hus, och hey det blev jul i år också! Men.. Tro det eller ej, jag blev sjuk på självaste julafton. Ohh, det var verkligen inte rätt tillfälle att bli dålig på. Vi hade huset fullt med familj och en massa god julmat och godis. Jag blev magsjuk på julaftonskvällen, och jag blev inte människa igen förrens i lördags. Så trist, jag förlorade juldagen och annandagen i ett nafs.
 
Nya tag, jag är frisk nu och imorgon ser jag fram emot att få klä upp mig till tänderna och äta hummer med goda vänner för att fira in det nya året. Hoppas er julhelg har varit fantastisk!
 
 
 

- @thekalligastyle -