/ Mobilbloggat /

Värmland i mitt hjärta

God torsdag på er! Jag är i Karlstad och hälsar på familjen den här veckan. Det blir så sällan vi träffas eftersom jag inte bor här längre, men det känns konstigt nog som att jag aldrig varit borta när jag väl är här. Midsommar ska firas tillsammans med nära och kära i Deje, och jag och pappa sitter faktiskt och planerar för morgondagens matbestyr just nu. Mitt uppdrag till middagen blir att laga en potatissallad på bland annat färskpotatis, kapris och vinegrett. Den är underbart god så jag delar gärna receptet med er i bloggen senare om ni vill prova att göra den själva.
Ha en underbar dag nu och njut av att vi har sommar, äntligen! Här är det mulet ute men likaväl skönt ändå.

Bilden är från en joggingtur hos mamma i början på veckan. Man blir alldeles lugn i själen av den vackra miljön där de bor.