/ Video-klipp /

inspirationsdag

Oj, vart tog den här dagen vägen. Hoppas ni har haft en fin onsdag. Jag har plockat och grejat, hängt tavlor och planerat både balkongen ute och rummen inne här hemma idag. Jag har även fått städat balkongen så nu saknas det bara några härliga utemöbler och ett gäng färgglada blommor i krukor. Jag har googlat vilka blommor och växter jag ska införskaffa både på balkongen och inne, och kravet är att de är lätskötta så jag hoppas jag hittar det. Det blir nog en tur till Blomsterlandet imorgon så jag får se vad som finns att välja på. Det blir så mycket hemtrevligare och mer ombonat med lite gröna växter i hemmet tycker jag.

Ikväll ska jag se powerkvinnan Beyoncés dokumentär "Life Is But A Dream". Tror den kommer vara sevärd. Hon är en riktig förebild så jag hoppas på att bli inspirerad.
 
balkongen / beyoncé / blommor / blomsterlandet / life is but a dream