/ Inspiration / Vardagsliv /

Alot on my mind

Vilken dag. När jag och Samuel flyttade till vårat hus för tre veckor sedan började jag också jobba på en ny arbetsplats. Det är väldigt mycket nytt som sker nu och det kommer nog ta ett tag innan jag har landat känner jag. Vi har verkligen startat ett nytt kapitel i våra liv kan man säga. Känner mig så lyckligt lottad. Hur som helst, jag har fått två veckor introduktion på mitt nya jobb, men eftersom att jag har två olika arbetsuppdrag så har jag från igår två introduktionsveckor till, med nya uppgifter att lära mig. Rörigt? Jo tack, men det är väldig roligt i alla fall, och det är huvudsaken tycker jag.
 
Det finns några saker som jag gör när jag vill koppla av och koppla bort omvärlden en stund. Bland annat så tittar jag på tv-serier. Och faktiskt så tror jag att jag följer runt fem stycken just nu om jag minns rätt. Plus några stycken till som har uppehåll nu också.. Det är himla skönt att kunna streama ett avsnitt av en serie när som helst, och nu ska jag strax faktiskt starta ett avsnitt av "The real housewives of Miami". En serie som jag har fastnat för av någon anledning. Annars kan jag rekommendera "Pretty Little Liars", "Homeland", "Devious Maids" och"Criminal Minds" som jag har börjat se om från början. Vill ni ha fler tips på tv-serier så har jag några till att rekommendera. Haha, det låter nästan som att det enda jag gör är att se på serier, men faktiskt så hinner jag inte se särskilt mycket på tv och då är det guld att kunna titta på vad man vill när man vill och kan. Som nu! ;)
 
Trevlig kväll fina ni!
 
 

 
 
criminal minds / devious maids / homeland, / pretty little liars / the real housewives of miami