/ Vardagsliv /

Min helg

Hörrni vad snabbt tiden går! Tidsoptimist som jag är så tror jag att jag ska hinna mer på en vecka än vad jag faktiskt gör. Fast visst kan jag säkert klämma in lite mer saker om jag ger mig tusan på det.. 
Den här helgen hann jag springa ett marathon, umgås med min man, jobba på huset och shoppa lite. Eller jag sprang inte ett helt marathon, för det hade jag inte tid med, haha. Jag hade eftermiddagen bokad med maken för att shoppa en del till min födelsedagspresent som jag ska få nästa lördag när jag fyller år. I'm so excited!
 

Vi åt hemmagjord chokladmousse med Baileys och Kahlua igår kväll. Det var ju för övrigt världens åskskur hos oss i Dalarna igår. Hur har ni haft det i resten av Sverige under helgen?
#1 / / Gry:

Gott det ser ut! Hoppas desserten smakade trots det trista vädret, även om det ser rätt trevligt ut ändå ;)